Pagini

miercuri, 28 august 2013

In epoca durerii

Nimic nu e mai trist decat sa ai tot ce iti trebuie si nimic din ce iti doresti.Asta e motivul pentru care mereu mi-am complicat viata..sau macar am incercat.As fi putut fi fata cu fite,de bani gata..sa profit de averea alor mei..sa fac din zile nopti si invers cutreierand discotecile de ultimul racnet.in schimb eu am preferat sa pregatesc dosare,sa fac planuri,sa scot din faliment o firma careia nimeni nu ii mai dadea nici o sansa.Tocmai de aceea l-am acceptat pe el.Simteam nevoia sa profit dracului de steaua norocoasa in care ma nascusem si sa nu ma mai chinui de una singura.Imi doream sa fie cineva acolo ..sa ma astepte acasa..sa fie al meu pentru ca ma iubeste ca sunt fata lui X sau pur si simplu ca asa simte.
Dupa zile intregi in care m-am simtit mai rasfatata decat un prunc era momentul sa imi faca cunostinta cu familia sa.Nu stiam ffoarte multe..doar ca are un fiu mai mic decat mine cu cativa ani..ca fosta lui sotie se sinucise pe cand copilul avea doar 3 ani din cauza unei supradoze si ca si-a incercat norocul cu cateva femei dar toate au renuntat.Nici nu mi-am pus intrebari..de ce..sau cum..erau un subiect tabu..pentru ca nici el nu a intrat in detalii..si sincer..imi era bine asa.Nu ma simteam pregatita sa complic din nou lucrurile..dar el facea in asa fel incat sa simt ca e in firea lucrurilor..ca asta trebuie sa fie urmatorul pas.
Cu toate astea,nu pledoaria lui a fost cea care m-a convins.
Tatal meu..avem acelasi character puternic..nu stim ce e ala un compromis..m-a considerat tot timpul copilul lui..desi biologic nu sunt..a incercat sa imi deschida foarte multe usi..pe care ,evident.i le-am trantit in nas..dupa care a renuntat.Mi-a reprosat tot timpul ca nu voi putea sa cladesc nimic de una singura..ca sunt femeie si ca trebuie sa invat sa sterg praful si nu sa ma lupt cu lumea afacerilor.L-am urat pentru asta..si pentru felul in care o trata pe mama.Pentru ca vedea in ea ceva slab,pentru ca niciodata nu a lasat-o sa evolueze..a inchis-o in casa si a pedepsit-o pentru ca e femeie.
-Ela..ma faci de ras din nou.Andrei m-a sunat sa imi reproseze ca a pierdut un contract din cauza ta.
-Pai ce vina am eu..cel mai bun castiga..legea junglei..asta am invatat de la tine..
-Ce-ti lipseste tie ma, femeie proasta..?De ce faci lucrurile mereu invers..??Nu e de ajuns ca te-am crescut ca pe copilul meu si ti-am dat tot ce am avut??Ca va calc acum in picioare pe amandoua de nesimtite ce sunteti.Carpe de sters pe jos ma ,tarancilor!Fa ceva cu idioata asta ca tu stii ce gene de cacat o avea.
Priveam o floare asezata frumos,ostentativ intr-o faza ce incerca sa incalzeasca atmosfera mereu rece dintr-o casa pe care mereu am considerat-o a groazei.Imi venea sa plang..dar imi inghiteam lacrmile si le simteam cum ma ard pe dinauntru.Imi era mila de ea dar o blestemam in gand ca nu a avut curajul..Ma uram pentru ca din nou am declansat furia lui..mi-as fi smuls fiecare particica din corp in speranta ca ma voi dezintegra si ca voi disparea din viata tuturor..mai ales a ei..pe care am chinuit-o de cand m-a nascut..un copil dorit numai de ea..atunci ca si acum..un suflet manjit de ura a doi barbati ce trebuia sa imi fie tati..dar care m-au parasit ..unul la inceput si unul acum cand urma sa fie sfarsitul.M-am ridicat spre ea..am zambit
-Mama acum una din noi trebuie sa aibe curajul..si eu voi fi aceea..nu te voi lasa singura ..dar stiu ca tu nu poti pleca..mereu ai fost slaba..mereu l-ai iertat..nu mai pot baga capul sub plapuma si sa nu il mai aud cum te loveste..stii cum sunt..nu fi trista..mereu voi fi langa tine..
O vedeam cum ar fi vrut sa ma opreasca..dar ii era frica..cel mai mult de ea..Ii citeam disperarea in ochi..o simteam cum claca pe dinauntru..cum ii tremurau genunchii ..si cu o ultima putere se arunca asupra mea si imi spuse incet,in soapta..'Stiu'..
L-am sunat pe Andi..nu stiu de ce..pentru ca in acel moment nu voiam sa vad nici un barbat in fata mea..poate pentru ca simteam nevoia sa pedepsesc pe cineva..
-Nu ma intreba nimic..vreau doar sa te comporti ca in orice alta zi..iti spun ca m-am certat cu tatal meu si ca nu ma mai pot intoarcea acasa..atat..
-Esti bine iubire..??Ce pot sa fac??
-Sa taci dracului din gura si iti repeti in minte ce ti-am spus acum 10 secunde si daca poti bine daca nu pleaca.
-Ok..iarta-ma..unde vrei sa mergem..?La o cafea..?
-La tine acasa!In seara asta doar..nu am chef sa imi caut acum sa ma mut..si nici de hotel..
-Sigur!Hai sa mergem..sunt cel mai fericit barbat din lume iubire!!!
-Iar eu cea mai trista..ne completam nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu