Pagini

joi, 22 august 2013

In epoca durerii

Andi..ce pot sa spun despre el..de-a dreptul fermecator..un domn in adevaratul sens al cuvantului..stia sa renunte cand trebuia..asta m-a facut sa intru in jocul lui.Eu sunt orgoliul is incapatanarea in persoana.Imi place sa conduc,sa am ultimul cuvant.. si imi place atat de mult incat atunci cand intalnesc pe cineva cu acelasi caracter nu renunt pana nu il zdrobesc..Nu m-as schimba pentru nimic in lume.Tatal si fratele meu au incercat sa imi demonstreze contrariul..s-au chinuit..si cand au vazut ca de cate ori ma atatcau eu raspundeam inzecit s-au lasat pagubasi.
Si pentru ca el era singurul barbat pe care il intalnisem pana atunci dispus sa ma lase pe mine sa cant l-am acceptat in viata mea.Diferenta de varsta..nu m-a deranjat ..nici nu parea de 44 de ani..in plus..ai mei l-au sprijinit foarte mult..era vorba si de banii lui..si de faptul ca la 24 de ani nu avusesem nici o relatie stabile..toti fugeau dupa maxim o saptamana.Mi se dusese vorba cum ca as fi fost o scorpie plina de bani si mult prea alintata.
La cateva zile dupa ce ne-am cunoscut am inceput sa iesim.Eram subiecul principal de barfa in companie.Nimeni nu avea curajul sa intrebe nimic,evident.Secretara mea,si cea mai buna prietena,Delia,imi spunea de fiecare data ce se mai aude.Cel mai tare m-a amuzat cand am aflat ca se faceau pariuri despre cat va rezista pana ma va parasi.
Oficial,eram impreuna.
In fiecare zi cate un buchet de flori,cate o surpriza,mesaje siropoase..facea totul sa fie perfect..mult prea perfect.Nu imi displacea ..dar eram constienta ca orice ar fi facut nu putea sa fie mai mult.
-Ela,nu ai idee cat de fericit ma simt.As renunta la tot pentru tine.As rasturna pamantul daca asta mi-ai cere..
-Serios..?ai renunta la tot?..stii ca nu e adevarat..si..mai stii ca nici in seara asta nu urci la mine..
-Daca asa vrei tu..dar nu uita ca te doresc cum n-am mai dorit pe nimeni..ma innebunesti..de cate ori iti simt parfumul o iau razna si nu ma mai pot concentra la altceva.
-Andi..nu ma intelege gresit..ai mei sunt acasa..si eu te doresc..dar nu cred ca e momentul..
-Atunci hai la mine..te rog..
-Nu..ce-o sa spuna fiul tau..??Nici macar nu ma cunoaste..si ar fi aiurea sa ma vada prima data dupa ce m-a tavalit tata-su..!!!
-Ai dreptate..te-as invita la un hotel..dar nu vreau sa te jignesc..adica ..hotelul nu e pentru cineva ca tine..
-Sau poate e !
-Hm?Crezi tu asta..?Mergem?\Numai ca e pentru prima si ultima data..trebuie sa gasim o solutie..in weekend vi la mine..sa il cunosti si pe Tudor..imi doresc foarte mult asta!
-Nu mai vorbi asa mult..hai o data pana nu ma razgandesc..o sa vedem ce si cum mai tarziu...

Am sperat ca ,facand dragoste cu el,o sa incep sa il iubesc..tandru,atent..toate calitatile din lume la pat.Dar eu ,cand ramanea singura cu mine speram sa apara adevaratul El..sa ma intoarca pe toate partile,sa imi ofere senzatii necunoscute.
Nu ma simteam implinita,nu eram fericita,nu ma gandeam non stop la el,nu ii cautam mirosul in perne dimineata..nu il iubeam.
Ceilalti il adorau..il considerau barbatul potrivit pentru mine..dar ce folos..?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu