Pagini

miercuri, 21 august 2013

In epoca durerii

Simt ca au trecut ani ..ani lumina..simt ca m-am nascut acum milioane de secole si imi simt batraneatea in oasele macinate de atata durere.De cand ma stiu viata a mers in sensul opus mie.Orice mi-am dorit sa construiesc se darama inainte sa apuc sa imi vad visul implinit.S-ar zice ca o femeie care a reusit sa ridice o afarcere de una singura,si inca una profitabila,ar fi puternica si de neoprit.Si poate asa o fi..dar nu e cazul meu.Povestea mea e pline de desi-uri..desi m-am nascut intr-o familie bogata am ales sa muncesc de mi-au sarit capacele..desi am fost crescuta cu frica de D-zeu ,il bluestem ca mi-a gasit si mie loc in lumea asta..desi eram adorata am ales sa ador numai eu.
Totul a inceput intr-o dupa amiaza..Facusem un obicei ca dupa ce plecam de la compania sa ma opresc la cafenea.Vis-a-vis era o alta cafenea ..de fite..dar pe care o detestam pentru ca imi era sila de oamenii de acolo si de barfele lor de doi bani.Mi-am comandat o cafeaa cu ceva tarie..nu imi mai amintesc...idea era ca ma durea capul ingrozitor si nu aveam chef de nimeni.Imi placea acolo,la ultima masuta de pe terasa sa vad masinile de mii de euro cum parcau in fata mea si sa le compar moacele cu cei a caror intrau aici.Ma bufnea rasul cand le vedeam cocotate pe platforme,cu fuste care mai de care mai scurte si cu bluzele cu doua numere mai mici.Toate privirile din cafenea erau atintite asupra mea.De parca ma intrebau ce dracu cauti in bodega asta..Dar nu imi pasa si gata.Acolo ma simteam cel mai bine..in lumea mea..cu regulile mele ..si fara sa zambesc fortat de cate ori vad pe cineva.
Cu pasi inceti si nesiguri se apropie de mine chelnerul intainzandu-mi un trandafir si un biletel.Il intreb ce-i cu asta si el imi spune ca mai bine citesc biletelul.Eram foarte nedumerita..dar daca banuiam pe atunci in cata durere voi sfarsi ..totul s-ar fi oprit acolo..as fi fugit cat ma tineau picioarele..spre nicaieri ..spre pretutindeni ..
'Singuratetea e cel mai mare dusman..mai ales langa o cafea intr-o dupa amiaza tarzie.'Am citit de doua ori ,m-am uitat in jurul meu,am mirosit trandafirul..care nu mirosea a nimic..si deodata a aparut el.
-Buna!Poate nu ma cunosti dar eu te iubesc de ceva vreme ..de la firma..scuze..am vrut sa spun te urmaresc..am incheiat cateva contracte impreuna..nu stiu daca iti amintesti de mine..dar te-am vazut aici..de pe partea cealalta..si nu am putut sa ma abtin..am vrut sa fac rost de numarul tau de telefon ..dar nu am stiut daca e potrvit ..sau nu..si acum am zis sa imi incerc norocul..acum vorbesc mult ..si cred ca si prost..dar asta pentru ca sunt foarte emotionat...si tu nu spui nimic...
-Si acum ai crezut ca e potrivit..?Poate astept pe cineva..
Nu se mai auzea nici un zgomot in jurul meu..Nici un sorbit..nici o soapta..totul se oprise si astepta sa vada ce va urma.El..el ..era frumos..in adevaratul sens al cuvantului..genul de barbat din vitrina..si mirosea al dracului de bine..poate un pic prea mult..si foarte aranjat..dichisit..Nu imi dadeam insa seama cati ani avea..oricum parea mai in varsta decat mine..dar asta nu m-a deranjat de la inceput.
-Pai ...stiam ca nu ai pe nimeni...de la tatal tau..si am indraznit ..dar... nu mai fac..imi cer scuze..la revedere..
-Stai un pic..esti cam timid pentru un gest asa indraznet..Am fost de multe ori abordata ..dar niciodata asa..Eu sunt Ela..dar probabil stii deja asta..scuza-ma ..dar nu eram chiar in apele mele..ia loc..o cafea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu